Worstelen met de onvergeeflijke zonde

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

De laatste tijd worstel ik veel met de vraag of ik de zonde tegen de Heilige Geest gedaan heb. Hoe weet ik of ik daadwerkelijk deze zonde begaan heb?

Met vriendelijke groet, een jongere.

Antwoord

Als je hiermee worstelt dan heb je het zeer waarschijnlijk niet gedaan. Lees deze artikelen met de tag 'Zonde tegen de Heilige Geest' maar eens.

1 reactie
beiteltje
De Zwitserse Hervormer Zwingli noemde ongeloof zonde tegen de Heilige Geest. Daar kun je best eens over nadenken.