Verliefd op oud-collega

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Sinds langere tijd vind ik een (inmiddels oud-)collega erg leuk en denk ik dat ik ook gevoelens van verliefdheid heb voor haar. Echter spreek of zie ik haar nu niet meer zo vaak. Wat moet ik doen? Ik heb in het verleden wel laten merken dat ik haar leuk vond, maar ik ben nooit verder gegaan omdat ik niet goed genoeg wist of het wederzijds was. Nu mis ik haar en moet ik hier geregeld aan denken.

Antwoord

Je zou haar kunnen mailen/appen om te vragen hoe het met haar gaat. Van het een komt vaak het ander.

Lees ook de artikelen onder de tag 'Verliefdheid' eens.