Man uit de kerk vind me leuk

C. M. Chr. Rots - de Weger / 6 reacties

Vraag

Ik ben 40, moeder van kids en ben christen. Een man uit de kerk vindt mij heel leuk. Hij is erg verbonden met God en dat is precies wat ik in mijn gebeden vraag. Maar hij is geen type waar ik op val. Wat kan ik doen?

Antwoord

Beste mevrouw,

Wat u kunt doen? Kennismaken en/of náder kennismaken met genoemde man en zien of uw (voor)oordelen bevestigd worden. U groeit dan of wèl of juist niet naar elkaar toe. Wees daarbij in ieder geval steeds eerlijk en open in uw woorden en daden, zodat u geen verwachtingen schept die u niet waar wilt of kunt maken!

Marijke Rots

6 reacties
pannenkoek
Eh, mis ik iets???

Moeder, man uit de kerk vind met leuk......

Tip: kennismaken met die man, misschien groeit u naar elkaar toe.....

Ik lees niet dat deze vrouw weduwe is of zo.

Ligt dat aan mij dat ik dit advies vreemd vind??
Roadrunner
@pannenkoek
Nee, je bent niet de enige, hoewel ik van mening ben dat ook de vraagstelster mogelijk wat meer onderbouwing had kunnen geven bij een vraag als deze.
pannenkoek
ze zegt zelfs dat ze kinderen heeft, dan heeft ze toch ook een man??
volvertrouwen
aan pannenkoek en roadrunner, waarom moet de vragenstelster zich verantwoorden voor jullie? Heb vertrouwen in je broeder en zuster.
pannenkoek
@volvertrouwen,

Als ik deze vraag moest beantwoorden had ik gezegd 'contact verbreken' ik lees nergens dat ze alleen is, maar ze heeft wel kinderen.
Dus zou eerst vragen om meer info ipv het antw. te geven wat mw Rots geeft.
Gtn
Misschien eerst eens beter lezen. Vraagsteller bidt om een man die dicht bij God leeft. Op dit moment heeft zij dus geen man. Uit het feit dat zij kinderen heeft, kunnen wij opmaken dat zij wel een man gehad heeft. Zij is dus óf weduwe óf gescheiden.

Volledig passend antwoord van mevrouw Rots dus!