Leven in de hemel

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Je ziel gaat naar de hemel of hel als je sterft, maar hoe kan je dan zonder lichaam God eren of leven in de hemel? En kunnen de mensen in de hemel ook echt op aarde meekijken, zoals gedacht wordt? Weten zij ook wat er gaande is en wanneer de wederkomst is?

Antwoord

Hier is al veel over geschreven op Refoweb. De artikelen staan onder de tags 'Nieuwe hemel en aarde' en 'Hemel'.

1 reactie
Samanthi
Je kunt je vanalles afvragen, veel dingen weten we niet, de mensen die gestorven zijn, zijn niet alomtegenwoordig, zoals alleen God is, zo kunnen deze niet meekijken met het lezen op aarde, ook weten ze niets van de wederkomst, dat weet God alleen.