Meer over de Drie Formulieren van Enigheid

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wil een dominee van de Hersteld Hervormde Kerk mij uitleg geven over de drie formulieren van enigheid?

Antwoord

Dat is een hele algemene vraag die niet eenvoudig te beantwoorden is. Er staan wel heel veel vragen en antwoorden in het archief van de vragenrubriek over deze geschriften. Wil je meer weten over de inhoud van de Nederlandse Geloofsbelijdenis kijk dan hier, over de Heidelberger Catechismus hier en over de Dordtse Leerregels hier. Mocht je het niet kunnen vinden, mail ons dan even op vragen@refoweb.nl.