Ieder mens moet sterven

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ieder mens moet sterven, maar hoe zit het dan met de wederkomst, want daar staat ook dat er geoordeeld zal worden over de levenden en de doden. Er zullen dus nog mensen leven bij de wederkomst, maar hoe kan het dan dat er gezegd wordt dat ieder mens moet sterven? Sommigen zullen dus blijven leven tot de wederkomst.

Antwoord

Dat is te lezen in de artikelen 'Niet iedereen gaat sterven' en 'De dood niet zullen zien'.