Buikkloppingen

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Ik voel mijn hart kloppen in mijn buik zonder dat ik mijn hand op mijn buik leg en ik zie mijn buik ook bewegen in het ritme van mijn hart. Kan dit kwaad? Ik ben net 15 jaar en een meisje.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Op afstand is dit een vraag die niet heel makkelijk te beantwoorden is. Maar als je er geen klachten van hebt kan dit over het algemeen geen kwaad. Dit is iets wat we zeker vaker zien bij tieners. Mocht je er toch nog twijfels over hebben, dan is het geen probleem om even contact op te nemen met je eigen huisarts. Die kan er zeker wat goeds over zeggen.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst