Oordeelsdag

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik heb een vraag over de oordeelsdag. Kan de oordeelsdag nu al komen, want er zijn toch eerst nog tekenen?

Antwoord

Alles over dit thema kun je lezen in de artikelen onder de tag 'Oordeelsdag'.

1 reactie
Samanthi
Ja de Heere kan nu terugkomen

Petrus verwachtte Hem, Johannes verwachtte Hem, Paulus, de gemeente van Korinthe... de gemeente in de verstrooiing
2 Petrus 3

4 En zeggen: Waar is de belofte Zijner toekomst? Want van dien dag, dat de vaders ontslapen zijn, blijven alle dingen alzo gelijk van het begin der schepping. 9 De Heere vertraagt de belofte niet (gelijk enigen dat traagheid achten), maar is lankmoedig over ons, niet willende, dat enigen verloren gaan, maar dat zij allen tot bekering komen. 14 Daarom, geliefden, verwachtende deze dingen, benaarstigt u, dat gij onbevlekt en onbestraffelijk van Hem bevonden moogt worden in vrede; 18 Maar wast op in de genade en kennis van onzen Heere en Zaligmaker Jezus Christus. Hem zij de heerlijkheid, beide nu en in den dag der eeuwigheid. Amen.

Verwacht Hem iedere dag... ja kom Heere Jezus... ja kom haastig.