Trouwjurk

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mag je als je misbruikt bent door incest een witte trouwjurk dragen?

Antwoord

In sommige kerken wordt er nooit in het wit getrouwd. Lees hier maar eens. Dus dan is jouw vraag niet van toepassing.

In de meeste kerken kun je wel in het wit trouwen. Als je misbruikt bent, is dat vreselijk en als slachtoffer is dat nooit jouw schuld. Heb je dit al gelezen?