Jeuk

Peter Emdee | Geen reacties | 20-10-2020| 07:52

Vraag

Op mijn schouderblad zit een plek waar ik heel vaak jeuk heb. Er is aan de buitenkant niks te zien. Wasmiddel, douchegel of wat dan ook wisselt met regelmaat. Het enige dat helpt is krabben en nog eens krabben... Wat kan ik hier verder aan doen of wat kan dit zijn?


Antwoord

Beste vraagsteller/vraagstelster,

Jeuk is een veelvoorkomende klacht die vaak onschuldig is. Een eventuele behandeling is afhankelijk van de onderliggende diagnose als er iets onderliggends vastgesteld kan worden. U zou eens kunnen proberen er een beetje koelzalf op te smeren. Als de jeuk hardnekkig is of als u ook andere klachten hebt is een bezoek aan de huisarts raadzaam.

Met vriendelijke groet

Lees meer artikelen over:

jeuk

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Peter Emdee

  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Nijmegen
  • Status:
    Actief
23 artikelen

Bijzonderheden:
Arts-onderzoeker

Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Samen aan het Avondmaal

Als je een vriendschappelijke relatie met iemand beëindigt, kun je dan nog wel met die persoon aan het avondmaal?
2 reacties
19-10-2015

(...) Hoe denkt u over het gebruik van msn, mail, enz.? Ziet u bijvoorbeeld verschil tussen het gebruik van verschillende media? (...)

Geachte predikant van de Ger. Gem. Hoe denkt u over het gebruik van msn, mail, enz.? Ziet u bijvoorbeeld verschil tussen het gebruik van verschillende media? Graag zou ik uw mening hierover willen hor...
Geen reacties
19-10-2006

Als de zonde er niet was gekomen was er nog steeds het Paradijs geweest. Niemand zou gestorven zijn. Maar al die mensen kunnen toch nooit een plaats hebben op de aarde? (...)

Als de zonde er niet was gekomen was er nog steeds het Paradijs geweest. Niemand zou gestorven zijn. Maar al die mensen kunnen toch nooit een plaats hebben op de aarde? Ik twijfel vaak aan het bestaan...
Geen reacties
19-10-2006
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag