Jeuk

Peter Emdee / Geen reacties

Vraag

Op mijn schouderblad zit een plek waar ik heel vaak jeuk heb. Er is aan de buitenkant niks te zien. Wasmiddel, douchegel of wat dan ook wisselt met regelmaat. Het enige dat helpt is krabben en nog eens krabben... Wat kan ik hier verder aan doen of wat kan dit zijn?

Antwoord

Beste vraagsteller/vraagstelster,

Jeuk is een veelvoorkomende klacht die vaak onschuldig is. Een eventuele behandeling is afhankelijk van de onderliggende diagnose als er iets onderliggends vastgesteld kan worden. U zou eens kunnen proberen er een beetje koelzalf op te smeren. Als de jeuk hardnekkig is of als u ook andere klachten hebt is een bezoek aan de huisarts raadzaam.

Met vriendelijke groet

Lees meer artikelen over:

jeuk