Ervaringen van singles

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Is er online een platform waar christelijke singles elkaar kunnen ontmoeten? Daar bedoel ik niet de christelijke datingsites mee, die zijn er genoeg als ik google op “christen en single” of een vergelijkbare zoekterm. Ik doel meer op een platform o.i.d. waar je met elkaar ervaringen kunt delen en vragen stellen, elkaar bemoedigen, en van elkaar kunt leren over het single zijn en het leven met de Heere. Ik ben een gelukkig mens, maar er is soms ook verdriet, dat mag ook, en ik ben benieuwd hoe andere singles daar mee om gaan.

Groeten een single van ergens achterin de 20.

Antwoord

Zo’n platform is bij ons niet bekend, hoewel... Op het forum van Refoweb zou je een topic kunnen openen met je vragen/problemen. Dat gebeurt nu ook al, zij het niet alleen door/voor singles. Maar ook dat kun je natuurlijk aangeven in het topic.

Verder staan hier nog wat interessante ervaringsverhalen.

Tags in dit artikel:

single
1 reactie
Johnvb
Je zou eens kunnen kijken op:

https://hartvoorhetgezin.nl/single

Voor artikelen, boeken, verhalen van ervaringsdeskundigen en ook toerustingsweekenden, ontmoetingen etc.