Magnetisme en magnetiseurs

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is magnetisme wel occult? Er wordt toch ook in de Bijbel gesproken over een verscheidenheid van gaven? Kunnen magnetiseurs ook hun gaven ten goede gebruiken?

Antwoord

In het archief van de vragenrubriek staan diverse artikelen over dit onderwerp. Ze zijn te vinden via de zoekfunctie.

www.refoweb.nl/vragenrubriek/2708/magnetisme

www.refoweb.nl/vragenrubriek/21907/energetix-magneten

www.refoweb.nl/vragenrubriek/2716/homeopathische-middelen-en-st-promise