Naakte modellen tekenen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik volg een tekencursus. Daarbij moeten we ook modellen tekenen en dat is soms naakt of pornografisch. Ik heb daar moeite mee. Moet ik dat aangeven bij de cursusleider?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Als je hier moeite mee hebt, waarom zou je dan je geweten geweld aan doen? Je kunt altijd vragen om een vervangende opdracht. Zie verder deze artikelen:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/483/bijbel-over-kunst

www.refoweb.nl/vragenrubriek/4066/naakt-en-kunst

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl