Tegen opwekkingslied

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Zou iemand een specifiek opwekkingslied kunnen noemen en precies beschrijven waarom die hier op tegen is. Ik snap er namelijk niks van.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Over gospel en opwekking zijn tientallen artikelen verschenen op Refoweb. Daar staan ook concrete voorbeelden bij:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/opwekking

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/gospel

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl