Grenzen op vakantie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Mijn vriend en ik zijn op vakantie met familie. Nu willen we beiden niet te ver gaan op seksueel gebied, omdat we weten dat God dit niet bedoeld heeft voor het huwelijk... We hebben beide soms echt lastige momenten. Hoe kunnen wij hier het beste mee omgaan en hoe ver mag je op Bijbelse gronden gaan?

Antwoord

In het archief van de vragenrubriek zijn veel soortgelijke vragen te vinden. Hieronder vind je diverse antwoorden.

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/vakantie/

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/grenzen

www.refoweb.nl/vragenrubriek/tag/seksualiteit+voor+het+huwelijk/