Vandaag bekeerd

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Zou ik vandaag bekeerd kunnen worden?

Antwoord

Je moet niet bekeerd worden, maar bekeerd zijn. Vandaag nog. Christus nodigt jou vandaag om op Hem te zien en je in Zijn armen te laten vallen. Lees Jesaja 45:22. Zie verder deze artikelen:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/15933/hoe-kan-ik-bekeerd-worden

www.refoweb.nl/vragenrubriek/1663/hoe-word-ik-bekeerd

www.refoweb.nl/vragenrubriek/24989/ik-wil-graag-bekeerd-worden

www.refoweb.nl/vragenrubriek/18619/bekering