Falling in love

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Is voor een vrouw van 23 die nog nooit echt behoefte aan seksueel contact heeft gehad en niet echt verliefd wordt, een goede relatie mogelijk?

Antwoord

Beste 23-jarige,

Natuurlijk is een goede relatie mogelijk! U hebt blijkbaar tot nu toe nog niet iemand ontmoet die gevoelens bij u wakker roept. Maar dat kan soms zomaar gebeuren: de Engelsen kennen niet voor niets de uitdrukking “you fall in love”!

Marijke Rots