Op allerlei zonden stuiten

Ds. H. van der Ham / 1 reactie

Vraag

Ik heb heel veel verkeerde dingen gedaan in mijn leven. Ik ben drie jaar geleden ontzettend ziek geweest, bijna overleden. Na die tijd ben ik heel ijverig bezig geweest om God te zoeken, maar ik stuit op allerlei zonden in mijn hart. Dit maakt me moedeloos. Ik vraag aan God of Hij mij wil helpen deze zonden te overwinnen. Kan en wil Hij dit?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Bedankt voor je vraag. Wij komen zelf de verkeerde dingen niet te boven. Wie kan je van je zonde afhelpen? Vlucht naar de Heere Jezus. Schuil bij Hem met je zonde. Kom zoals je bent. De Zaligmaker wenkt: Komt herwaarts tot Mij! Kom op Zijn roepen/wenken/nodigen. Hij ontvangt zondaren. Dat is puur evangelie. De Heere nodigt: Komt allen! Zoek het bij Hem. Geef het nooit op. Bij Hem is alles te vinden wat je nodig hebt.

Hartelijke groet,
Ds. H. van der Ham

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Driebergen-Rijssenburg
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Emeritus predikant

1 reactie
Rkapitein
En als je dat niet lukt en je hebt er moeite mee om het geloof te vinden in Jezus, bel dan gerust met ons nummer.
(telefoonnummer bij de redactie bekend)

We helpen je graag om je vertrouwen in Jezus Christus te zetten en te ankeren.

Mvg. Riekelt Kapitein