Hypnotherapie (2)

drs. A. Meijer / Geen reacties

Vraag

Hartelijk dank voor het gegeven antwoord over hypnotherapie, drs. Meijer. Aanvullende informatie. Ik heb zeven maanden een behandeling gehad bij de GGZ (cognitieve gedragstherapie). Daarna heb ik nog een therapie gehad van vier maanden bij een psychologe (ondersteuning praktijk huisarts), ook cognitieve gedragstherapie. Zij hebben echter niets kunnen doen aan mijn verschijnselen van conversie, zoals totale verlammingsgevoelens, het wegvallen van het spraakvermogen en het ja-knikken van mijn hoofd. HSK, gespecialiseerd in conversietherapie, is nog de enige mogelijkheid. Hypnotherapie is het enige wat nog eventueel zou kunnen helpen.

Antwoord

Allereerst graag beantwoord, het dwingt mij ook weer eens om hierop te bezinnen. Jij bedankt voor de aanvullende informatie.

Als er ingeschat wordt dat hypnotherapie het enige is wat nog kan werken dan zou ik als ik jou was eerst kennismaken en jouw (kritische) vragen voorleggen aan de therapeut.

Sterkte en vriendelijke groet,
Drs. A. Meijer

Lees meer artikelen over:

hypnose