Oxycodone

drs. J. de Jongh-van Hoof / 1 reactie

Vraag

Kan een psychiater ook pijnstillers zoals oxycodone voorschrijven?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ja, dat kan en mag hij. Een psychiater is namelijk arts. Ik heb echter nog niet meegemaakt dat een psychiater dat doet (in poliklinische setting). Hij houdt zich meestal aan voorschriften gerelateerd aan zijn eigen vakgebied.

Met vriendelijke groet,
José de Jongh-van Hoof

drs. J. de Jongh-van Hoof

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Zevende-dags Adventist
  • Woon/standplaats:
    Rijssen
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Huisarts

1 reactie
Sliedrechtman
Oxycodone wordt wel gezien als de nieuwe heroïne. Heeft de vraagsteller pijn en is zijn voorraad op? Is hij nog onder behandeling van een psychiater en hoopt hij op deze wijze nog oxycodone te krijgen?
.
https://www.medischcontact.nl/nieuws/laatste-nieuws/artikel/oxycodon-een-nieuwe-heroineplaag.htm