Tour de France

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Op mijn werk zijn mijn collega’s heel enthousiast over de Tour de France. Onwillekeurig leef ik daar in mee. Ik ben christelijk en daar niet mee opgevoed. Is het verkeerd daarin mee te leven?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Bekijk daarvoor de antwoorden op vragen over diverse soorten sport.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl