Zegen aan het begin van de dienst

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Zondag werd er in de dienst gepreekt uit Openbaring 1. Daar staat de zegen in zoals die aan het begin van de dienst wordt uitgesproken. Het viel me alleen op dat niet de hele zegen zoals Johannes die beschreven heeft wordt uitgesproken, maar een gedeelte daarvan. Wat is de gedachte hierachter? Is dit bewust?

Antwoord

Dat staat in de artikelen "Zegen uit Openbaring" en "Votum-groet".