Islam = antichrist?

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Pas hadden we een preek over de antichrist. Deze ontkent dat Jezus de zoon van God is en heel veel mensen zullen hem aanhangen. Mijn vraag: is de islam niet de antichrist? Dat geloof groeit steeds meer en ontkent inderdaad dat Jezus de zoon van God is. Of is dit heel raar wat ik nu zeg?

Antwoord

Lees hiervoor de artikelen over 'antchrist'.

Onlangs is er ook een serie over de islam verschenen op Refoweb.