Kinderplanning en keizersnee

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wij hebben drie gezonde lieve kinderen met een keizersnee gekregen en ik zou nog  graag een vierde willen, maar mijn man twijfelt hier over. Een keizersnee heeft ook de nodige risico’s maar is door artsen na onze derde niet afgeraden. We zijn beiden best vruchtbaar en nog jong. Hoe moet je hiermee omgaan m.b.t. ‘kinderplanning’ en wanneer laat je het gebeuren zoals het komt?

Antwoord

Via de zoekfunctie zijn hier veel antwoorden over te vinden. Zie ook de tag 'keizersnede' en 'gezinsvorming'.