Maagdenvlies beschadigd

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Gisteren is een jongen met zijn vingers in mij geweest. Vanmorgen en vanmiddag zat er allemaal bloed in mijn onderbroek. Wat is dat en hoe komt dat? En moet ik me zorgen maken of niet?

Antwoord

Vermoedelijk is je maagdenvlies beschadigd. Zie de onderstaande antwoorden voor meer informatie.

1 reactie
Naturel
Je hebt het over "een jongen "
Ik mag hopen dat het niet zomaar een jongen is geweest die zulke intieme dingen met je doet maar je vriend
En zelfs dan is het de vraag of je dit wel toe wilde laten en of het verstandig is.
Je bent nog jong, hou het bij zoenen joh