Bloeding na ingescheurd maagdenvlies

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Mijn vriend en ik hadden afgesproken niet te ver te gaan voor het huwelijk. Pas gingen we toch te ver. Mijn vriend heeft mij met zijn hand bevredigd. Ik begon te bloeden, terwijl ik niet ongesteld moest worden. Dit duurde wel twee dagen. Is er iets beschadigd?

Antwoord

Ik denk dat hij met een of twee vingers bij je naar binnen is gegaan. Het kan heel goed zijn dat daarmee je maagdenvlies wat is ingescheurd en dat dat het bloeden heeft veroorzaakt.

Alie Hoek-van Kooten