Anticonceptie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Aan iemand van de Ger. Gem. Als het beter is, om wat voor redenen dan ook (geen luxe), om voorlopig niet weer zwanger te raken van een volgend kind, wat is dan ‘geoorloofde’ anticonceptie?

Antwoord

Via de zoekfunctie op deze website zijn de antwoorden rond dit thema te vinden. Dan kom je ook de tag 'voorbehoedsmiddel' tegen.