Geestelijke boekjes voor kinderen

Ds. M. (Michel) van Heijningen / 2 reacties

Vraag

Onze dochter van tien vraagt weleens of we boekjes hebben voor kinderen die over de Heere gaan. En dan bedoelt ze dus andere boekjes als de kinderbijbel en dergelijke. Echter heb ik geen idee of dat soort geestelijke boekjes er voor kinderen zijn. Heeft u tips?

Antwoord

Beste ouder,

Wat fijn dat je kind wil lezen over God en Zijn dienst. Omdat ik geen reclame wil maken voor welke uitgever of schrijver/schrijfster dan ook, verwijs ik u naar de christelijke boekwinkels en uitgevers en hun websites. Daar is voldoende aanbod in allerlei smaken en prijzen. Wellicht kunt u bij andere ouders eerst wat lenen of inkijken of is er een geschikte (christelijke) bibliotheek in de buurt.

Hartelijke groet,
Michel van Heijningen

Tags in dit artikel:

boeken
2 reacties
shaila
Mieke vd Dikkenberg heeft paar mooie boekjes. Maar ook het boekje va Rens Vogelaar is erg mooi.
GBZ
De boekjes uit de serie 'op weg naar het vaderhuis ' van C. Van Rijswijk zijn ook mooi. En de boekjes van Spurgeon met o.a als titel waarom een vlieg op de neus van een kerkganger moest zitten.