Utopia

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Waarom maakt Utopia publiciteit met de zin: geen wetten en geen regels? Terwijl er wel degelijk wetten en regels zijn waar de inwoners zich aan moeten houden (Nederlandse grondwet).

Antwoord

We hebben geen panellid die betrokken is of zich betrokken voelt bij dit tv-programma en daar meer helderheid over kan geven. Je zult dat zelf moeten navragen bij de programmamakers. Inderdaad gelden ook bij Utopia de Nederlandse wetten en regels. Vermoedelijk bedoelt het programma te zeggen: geen normen en geen waarden. Dat zal beter bij de omschrijving passen.

Tags in dit artikel:

tv