Zonnige vakantie

drs. A.J. van den Noort / Geen reacties

Vraag

Ik ben een man van bijna 40 en merkte ineens op (tijdens zonnige vakantie) dat mijn ene tepel licht roze is geworden en de andere gewoon bruin is gebleven. Kan dit kwaad?

Antwoord

Beste vragensteller,

Als de kleur van de tepel(hof) verandert, dan zou ik toch voor de zekerheid een keer naar je huisarts gaan om het te laten beoordelen.

Drs. A. J. van den Noort