Ongelijk juk met een ongelovige

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik heb een onchristelijke jongen leren kennen en we willen een relatie aangaan maar mag dat volgens God? Er staat wel in de bijbel 'trek geen ongelijk juk aan met een ongelovige' maar wat houd dat precies in?

Antwoord

Onder de tag 'Relatie met niet-gelovige' zijn tientallen relevante antwoorden te vinden.

1 reactie
abcd
Misschien moet je dit maar eens een stukje kijken vanaf minuut 35:
https://www.youtube.com/watch?v=XvsQFDVoZqI