Kinderbijbel voor jonge kinderen

J.M. Strijbis / Geen reacties

Vraag

Wat is een goede kinderbijbel voor jonge kinderen vanaf 2/3 jaar?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Geachte vragensteller,

Die van Van der Hulst (indien nog verkrijgbaar), verder de losse boekjes van Verrips, de kleuterbijbel van Evert Kuijt en de Bijbelse vertellingen voor jonge kinderen (meerdere delen) van Van Dam. Mogelijk kun je hier uit kiezen.

Groetjes,
J. M. Strijbis

J.M. Strijbis

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Gouda
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Docent(opleider) Driestar Hogeschool

Tags in dit artikel:

bijbelvertalingenkinderbijbel