Resonantie

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Is het Bijbels juist om te geloven dat er resonantie plaatsvindt en is dit slechts een natuurlijk feit, of heeft het ook te maken met spiritualiteit? Hebben wij mensen 'elektromagnetische velden' om ons heen waardoor wij dingen aan kunnen voelen? Heeft dit 'iets' te maken met hogere machten, of is het een wetenschappelijk iets? Valt het vanuit de Bijbel te verklaren of te onderbouwen?

Antwoord

Als je zoekt op 'bioresonantie' zie je een aantal artikelen uit het archief over dit onderwerp. Ze staan bij de andere  vragen en antwoorden over 'natuurgeneeskunde'.