Geesten opgeroepen

Redactie Refoweb / 8 reacties

Vraag

Aan ds. Paul. Wat moet je doen als de geesten die je hebt opgeroepen via een Ouijabord je blijven achtervolgen en je niet met rust laten?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

8 reacties
coby6
Vergeving vragen, zeggen dat je er afstand van neemt en als je zelf niet weet hoe het moet, een voorganger of zo vragen om ze weg te sturen in Jezus' Naam.
Lecram
Je kunt ze zelf ook wegjagen in Jezus' Naam. Alles wat je de Vader zult vragen in Jezus' Naam, zal Hij je geven.
Lecram
Een bijzonder getuigenis over hoe iemand van demonische invloeden verlost is kan je hier horen: http://www.grootnieuwsradio.nl/k/n663/news/view/104806/86103/jennifer-werd-vrij-van-demonische-invloeden.html

Jezus leeft!
Omega
Wegsturen van demonen kan alleen een kind van God. Denk aan de zonen van Sceva.
Lecram
@Omega, luister eens naar de getuigenis die ik hierboven postte, dat doet je wellicht van gedachten veranderen.
Hidden
Joh 1:12 zegt al genoeg. Maar vaak kan je niet alleen dan is het goed het samen te doen. Onderschat de duivel niet maar God is machtiger.
Omega
@Lecram Ik heb met kromme tenen zitten luisteren. Het meest religieuze wezen op deze aardbol, satan, heeft er geen enkele moeite mee dat mensen naar een christelijke kerk of gemeente gaan. Hij vindt het ook geen enkel probleem dat mensen in God of Jezus geloven. Dat doet hij namelijk zelf ook. Als er maar niet over zonde en schuld wordt gesproken of dit gepaard gaat met radicale bekering en een heilige levenswandel. Jennifer Guette zegt: geloof in God en Jezus en het komt goed. Jezus zegt: bekeert u en gelooft het evangelie. Het lijkt als twee druppels water op elkaar, maar je hebt Bijbelkennis en het licht van de Heilige Geest nodig om het onderscheid te ontdekken. Immers, satan presenteert zich als een engel van het licht...

Tja, je gooit de oudvaders er uit omdat ze niet geloofwaardig meer zijn, maar je omarmt een ex-heks met aanhoudend wonderlijke dromen die moeten aantonen dat haar commerciële activiteiten en website door de heer (welke dan ook) ondersteund worden. Ze kan het licht van Jezus door je heen zien stralen. Ik zou een consult aanvragen ;-)
Jedidjas
Wat ontzettend naar voor je en tegelijkertijd dapper dat je deze vraag durft te stellen. Ik kan het antwoord van Coby5 alleen maar beamen: schuld belijden, samen met een kind van God bidden en de demonen wegsturen in Jezus' Naam. Weet dat Jezus satan heeft verslagen!

Hierbij nog een getuigenis.
Ons dochtertje heeft 5 jaar lang elke nacht gehuild in haar slaap. De ene keer erger dan de andere keer, maar het gebeurde wel elke nacht. Het werd extremer: heftige nachtmerries over reuzen, slangen enz. Totdat mijn ogen ineens geopend werden en ik doorhad dat satan hierachter zat. We hebben midden in de nacht samen gebeden en in de autoriteit van Jezus satan weggestuurd. (in de Naam van Jezus : ga uit!)Het is nu bijna 2 jaar later en ze heeft nooit meer gehuild 's nachts. God leeft en is groot!
.