Geschrokken jongen

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben al een tijdje op een jongen uit onze kerk verliefd. Hij is vijf jaar ouder dan ik (15). Afgelopen zondag liep hij op mij af en hebben we gekletst. Later vroeg hij of ik mee ging naar iemand toe (de jv uit onze kerk gaat altijd na de kerk naar iemand toe; alleen ik zit nog niet op die jv). Mijn vriendin die ook mee was, zei dat ik moest vragen of hij een keer mee ging zwemmen. Toen ik naar huis ging stond hij buiten te roken. Ik vroeg het dus aan hem, alleen wist hij geen reactie te geven. Was het misschien te snel dat ik hem uitnodigde?

Antwoord

Als je iemand leuk vindt en je gaat zo wat met elkaar om, dan is het helemaal niet gek om te vragen of hij mee wilde gaan zwemmen. Misschien schrok hij er wel een beetje van en had hij ook even tijd nodig om daar op te antwoorden. Dus je hoeft je er echt niet schuldig over te voelen dat je dat hebt gevraagd.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid