Medicatie uit lichaam

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Hoelang duurt het voordat de medicatie die je al geruime tijd inneemt uit je lichaam verdwijnt?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Dit is een vraag die ik moeilijk kan beantwoorden. Dit hangt af van veel factoren: o.a. welk medicijn het is, welke dosering, hoe je nierfunctie is etc. Daarom zou ik het advies willen geven om met deze vraag naar de apotheek te gaan of je eigen huisarts. Deze kunnen je hier meer over vertellen.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst