Bachbloesemtherapie

M. M. Methorst / 2 reacties

Vraag

Is er iemand bekend met het gebruik van bachbloesem, een homeopatisch middel bij ADD en andere zaken?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Bachbloesemtherapie valt onder de alternatieve geneeskunde. Als regulier arts kan ik u dus niet helpen met mijn ervaringen over het gebruik van deze therapie. Mijn advies zou zijn om met de huisarts te praten over de problemen die er (mogelijk) zijn en vooral welke doelen er bereikt willen worden. Waar mogelijk kan hij u dan het beste adviseren over het wel of niet toepassen van therapieën uit de alternatieve geneeskunde.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst

Zie ook:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bach-bloesemtherapie

stichting-promise.nl/natuurgeneeswijzen-en-occultisme/bloesemtherapie-of-bachremedies.htm

Lees meer artikelen over:

natuurgeneeskunde
2 reacties
Johangroen
Beste vraagsteller alternatief is niet altijd verkeerd maar Bach bloesem wel, kijk maar op de site kwakzalverij.nl
Bambi
Ik zou er niet aan beginnen. Heb het zelf ook gebruikt Het werkt wel degelijk op emoties in en benadrukt juist alleen die emoties aan alle kanten en haalt je gevoelsmatig totaal uit balans.
Het enige wat je wel eens kunt gebruiken in noodgevallen is de Rescue remedie
Maar de rest zou ik niet gebruiken, zeker niet bij ADD