Vlekken op mijn bovenbeen

drs. A.J. van den Noort / Geen reacties

Vraag

De laatste tijd heb ik last van blauw/paarse vlekken op mijn bovenbeen. Dit ontstaat vaak tijdens en na een (warme) douche. Ook heb ik vochtbulten op mijn pezen in mijn bovenbeen. Ik heb het idee dat dit ontstaan is na mijn operatie aan mijn gescheurde kruisband. Weten jullie wat dit zou kunnen zijn?

Antwoord

Beste vragensteller,

Het is heel lastig voor mij om hier een antwoord op te geven, aangezien ik niet weet hoe oud je bent, welke ziektes je hebt (doorgemaakt), of je medicatie gebruikt, hoe zwaar je bent etc. Ook heb ik geen foto's gezien van de plekken op je huid.

Ik zou je willen adviseren om met een smartphone goed belichte foto's te maken en hiermee naar je eigen huisarts te gaan, zodat deze met jou kan bepalen wat de beste behandeling is.

Drs. A. J. van den Noort