Persoonlijke vraag

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

1) Dag ds. Heikamp. Ik las uw antwoord op de vraag 'Hypercalvinist' . Enz.

2) Beste ds. Heikamp. Dank voor uw antwoord. Maar uw antwoord roept bij mij nog meer vragen op... Enz.

3) Aan ds. Heikamp. In het antwoord op de vraag over Schriftuurlijke prediking zonder bevinding schrijft u: enz.

Antwoord

Wij stellen voor dat jullie zelf contact opnemen met ds. Heikamp en de discussie over het hypercalvinisme met hem persoonlijk voeren. Zijn emailadres is op zijn site te vinden.