Tussenweg tussen de brede en de smalle weg

Ds. D. Breure / Geen reacties

Vraag

Waarom is er geen tussenweg tussen de brede en de smalle weg? Alleen Christus kruis' staat er. Waarom loopt daar geen weg? Niet dat ik daar op zou willen wandelen, maar zijn er mensen die daar naar verlangen? Wilt u reageren?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ook na lezen en herlezen snap ik de vraag niet en krijg ik niet helder wat er bedoeld wordt. Wordt er bedoeld dat Christus’ kruis toch ook een weg is? Maar dat is hetzelfde als de smalle weg. En dan begrijp ik niet dat de vraagsteller zegt dat hij daarop niet zou willen wandelen.

Kortom ik heb niet helder wat de vraag is. Bij nadere verduidelijking zal ik graag proberen te antwoorden.

Ds. D. Breure

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Kockengen