Sexy onderkleding

Redactie Refoweb / 6 reacties

Vraag

Is het normaal/toegestaan om als man sexy onderkleding voor je vrouw te dragen? In hoeverre is dit bijbels verantwoord?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Zie voor het antwoord dit artikel:

www.refoweb.nl/vragenrubriek/1894/sexy-lingerie

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

6 reacties
dorpeling
Ik snap de meerwaarde daarvan nooit.
Oke, misschien is een vrouw verleidelijker in kant enzo, maar als man? Wat moet die nu aantrekken om er mooier uit te zien? Als vrouw zou ik het niet weten.

Het gaat toch niet om de verpakking, maar de inhoud :)
Race406
Ach ja, dat lijkt me niet verboden, maar nodig? Dat ondergoed gaat in die gevallen toch heel snel weer uit... ;-)
bootje
Ik snap het wel. En ja het gaat niet alleen om het uiterlijk of de 'verpakking' maar een cadeau wikkel je toch ook niet in een oude zak. Waarom worden veel dingen mooi gemaakt maar zodra het mooie jurkje met de bijpassende panty uitgaat is een oude bh met niet bijpassende slip etc dan normaal? Ik was pas met een groep vriendinnen weg en ik vond het stuitend hoe sommige er op dat gebied bij lopen. Op het eerste gezicht zijn het mooie afgestylde vrouwen. Maar dat is mijn mening ;)
Jedidjas
Beste refoweb,

Kunnen jullie soortgelijke sexueel getinte vragen in het vervolg prive beantwoorden aan degenen die dit stellen. Niet dat de bijbel niet open is over sexualiteit, maat ik zie geen meerwaarde om dit openbaar te plaatsen. Heb soms het idee dat sommige mensen kicken op deze vragen en het zijn doel voorbij schiet.
Race406
@bootje: Mijn reactie was ook met een vette knipoog.... ;-)
bootje
@Race406... Haha

Verder eens met (ik zie nu je naam niet). Ondanks dat ik heb gereageerd.