Lengte van leuke jongen

C. M. Chr. Rots - de Weger / 4 reacties

Vraag

Ik ken een hele leuke jongen. Nou ja, kennen... Ik ‘ken’ hem via social media. Ik heb dingen van hem gelezen en filmpjes van hem gezien en het lijkt mij een superleuke jongen. Soms denk ik dat ik hem best een berichtje zou durven sturen, maar er is een probleem. Het probleem is dit: ik ben redelijk lang en ik weet niet hoe lang hij is. Ik zou het heel vervelend vinden als hij kleiner zou zijn. Wat moet ik doen?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Wat je moet doen? Niet zo moeilijk, toch? Maak een leuk berichtje waarin je hem uitdaagt om iets over zijn lengte te vertellen! Dan weet je wat je weten wilt.

Succes gewenst, laat het me maar eens horen als je het weet!

Marijke Rots

Tags in dit artikel:

verliefdheid
4 reacties
Schans
Ha als tie te klein is mag je hem naar mij doorsturen
Schans
Ik had meer getypt maar kwam er niet bij..

Kijk op fotos en maak een inschatting. Er zijn meerdere vrouwen die langer zijn dan de man. Let er maar eens op. Wat maakt het dat je het erg vervelend zou vinden? Hij zelf misschien niet
schoenveter
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Lalage
Moet een jongen dan helemaal aan je ideaalplaatje voldoen? Als hij leuk is, dan laat je je toch niet tegenhouden door hoe lang hij is. Er zijn genoeg gelukkige stellen waarbij de vrouw langer is, dat is helemaal geen probleem hoor :)