Nette broek

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag waar ik zelf niet uit kom. Mijn ouders (OGGiN) vinden het verschrikkelijk als er een broek gedragen wordt door een vrouw en denken dat je dan verloren bent en nooit bekeerd zou kunnen worden. Ik ben van mening dat een nette (!) broek bést kan, ik vind het zelfs vaak netter dan een rokje/jurkje. Het gaat mijn ouders er niet om dat de meeste broeken strak zijn, het gaat ze alleen om een feit dat het een broek is. Maar nu moet ik wel iets zeggen: als God zegt dat wij geen broek mogen dragen, zou ik het nooit doen. Maar zegt God dat? Of blijven het toch altijd meningen? Als ik op vakantie ga over een paar weken zou ik best graag een net shortje dat niet strak zit willen dragen, gewoon omdat dat veel fijner zit dan een rokje of jurkje waarmee je zo in je onderbroek zit.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Hier vind je alles over broeken en rokken.

P.S. Gebruik a.u.b. eerst de zoekfunctie voordat je een vraag stelt. Er staan inmiddels zo'n 16.000 antwoorden in het archief. De kans is aanwezig dat jouw vraag al eerder gesteld is.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl