Verlangen om predikant te worden

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Aan iemand van de Ger. Gem. Ik heb soms wel het verlangen om predikant te worden. Ik ben nog geen belijdend lid van mijn gemeente. Is dit niet verkeerd?

Antwoord

Gebruik a.u.b. de zoekfunctie om te kijken of je vraag al in het archief staat. 'verlangen predikant' levert bijvoorbeeld een aantal antwoorden op. Via de tags onder deze artikelen vind je er nog tientallen.