Het boekje "De Helpende Hand"

Ds. A.T. Vergunst / Geen reacties

Vraag

Laatst sprak ds. A. T. Vergunst op uw site in een antwoord op een vraag van iemand ("kracht naar kruis"), over het boekje "De Helpende Hand", door ds. A. Elshout. Kunt u mij vertellen wie de uitgever van dit boekje is, of wat het ISBN-nummer is, want dan kan ik dat boekje bij de plaatselijke boekhandel bestellen.

Antwoord

“Helpende Hand” is uitgegeven bij de Bron, ISBN 90 6335 003 1. Er zijn twee delen: deel 1 "Een Helpende Hand" en deel 2 "Nogmaals een helpende hand",  beide door Ds. Elshout.

Ds. A. T. Vergunst

Lees meer artikelen over:

boeken