Toelating voor Evangelische Hogeschool

drs. E.J. (Els) van Dijk / Geen reacties

Vraag

Aan iemand van de Evangelische Hogeschool. Momenteel ben ik bezig met mijn laatste jaar van een mbo-opleiding. Aan het einde van dit schooljaar hoop ik mijn diploma te behalen. Het lijkt mij heel mooi om naar de EH te gaan, maar ik weet niet of het niveau veel te hoog is, of dat ik beter een baan kan zoeken.

Daarnaast speelt het financiële plaatje ook een rol, omdat ik las dat als je aan de EH studeert je geen stufi, studenten ov e.d. krijgt. Het is voor mij nu nog niet financieel haalbaar om de kosten van een EH-Traject of EH-Basisjaar te betalen... Ik ben de weg kwijt, geestelijk maar ook qua baan/studiekeuze. Is het voor een mbo-student wel mogelijk om toegelaten te worden tot de EH (omdat het hbo is) en is het niveau wel bij te houden? Hopelijk kunt u mij helpen en alvast dank voor uw antwoord. (Met zeer hoge urgentie zoekend naar een antwoord.)

Antwoord

Beste...,

Op de EH zijn wij gewend maatwerk te leveren. Dus het beste kun je contact met ons opnemen via telefoon of mail. We staan er helemaal open voor om te bezien wat wij voor jou kunnen betekenen. We gaan graag in gesprek met jou!

Telefoon: 033 – 4604000, mail: info@eh.nl

Met vriendelijke groet,
Drs. Els J. van Dijk

Tags in dit artikel:

Evangelische Hogeschool