Wachten op de wederkomst

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer komt Jezus terug? Ik ben het wachten zat...

Antwoord

Terug in de tijd

Vraag aan mevrouw Van Bodegraven. Ik ben 25, ben getrouwd, we hebben een zoontje van 11 maanden. Ik zit met het volgende: ik heb een vriendin waar ik vanaf mijn 15e mee bevriend ben. Nu zijn we beide ...
Eerst moet ik even zeggen dat de vragen op Refoweb netjes en zorgvuldig worden beantwoord. Maar nu heb ik zelf een vraag. Ik heb vorig jaar meer dan een jaar verkering gehad. Op een gegeven moment gin...
De dominee vroeg: “Gemeente, hoort u de donder van de wet?” Maar de wet is toch ook belofte? Hij zei ook dat de Kerk ook telkens opnieuw wakker geslagen moet worden, maar past het woord “geslagen” hie...