Onzekerheid in mijn geloofsleven

Ds. J. Driessen / Geen reacties

Vraag

Er kan zoveel onzekerheid zijn in mijn geloofsleven. Ben ik wel echt een kind van God? Is mijn geloof, mijn vertrouwen, mijn liefde, mijn droefheid over de zonde, allemaal wel echt? Heb ik met alles niet alleen mezelf op het oog? Hoe kom ik uit deze vragen. Soms word ik zo moe van al die vragen die maar blijven.

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vriend(in),

Daar zullen vele kinderen van God zijn die zichzelf in deze vragen herkennen. Hoe kom je uit deze vragen? Door aan te kloppen bij "het Hoofdkantoor" (Filippenzen 4:6-7), en door te bedelen: "doorgrond mij, o God! en ken mijn hart; beproef mij, en ken mijn gedachten en zie, of bij mij een schadelijke weg zij; en leid mij op den eeuwigen weg".

Met hartelijke groet, ds. J. Driessen

Ds. J. Driessen

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Gereformeerde Gemeenten
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Ds. Driessen is op 12-02-2021 overleden.