Omgekeerde driehoek

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik las het artikel hier op de site over verschillende symbolen. Nu las ik over het omgekeerde driehoek dat dit verkeerd was, maar de Driestar Hogeschool heeft dit toch ook in het logo? Of zie ik dit verkeerd?

Antwoord

Een artikel over een foute, omgekeerde driehoek vinden we niet terug helaas. Misschien kun je dit mailen naar info@refoweb.nl.

Je laatste vraag kunnen we in ieder geval bevestigend beantwoorden: je ziet het verkeerd. Op de site van de Driestar is te lezen:
The Logo of the school is a three (Dutch= drie) pointed star. This represents the fact that the school would like to be in the middle of family, church and society.

Laat je ook geen angst aanjagen door anderen of door wat je niet begrijpt. De Bijbel zegt niet alleen dat we waakzaam moeten zijn, maar ook nuchter (1 Petrus 5).